Tehtud sai Suzuki Jimnyle tõste, paigaldatud suurem rehv ja vints. Kasutatud sai Trail Master S54259 +50mm “Comfort” gaasiamortidega sarja. Valikus on ka “Sport” amortidega sari, aga kuna tegemist eelkõige Safari autoga, siis oli meie soovitus jääda mõõdukaks, mis hiljem toimis väga hästi. Rooliamordiks läks suuremate rehvide paigalduse tõttu Trail Master 66802. Rehvidest läksid origiaanlseibide asemele BFG All Terrain 235/75/15 ja vintsiks sai valitud pika pooliga Come-Up 6000 koos Warn 76080 kaugjuhtimispuldiga, mis sobis raami vahele nagu rusikas silmaauku.
Koobastele kleepisime mõõdu salvestamiseks maapinnast kleepsud ja originaalrehvidega ning all olevate vedrudega sai ära mõõdetud järgmised tulemused:
Ees – 745mm
Taga – 741mm
Trail Masteri kenasti pakitud karbist tulid siis välja järgmised asjad:
4x vedru
4x amordid
1x rooliamort + kronsteinid (rooliamordi kael on ikka tõsiselt jäme, mis on hea märk vastupidavast asjast)
Paigaldus iseenesest on suht lihtne ja erilisi tööriistu vaja ei lähe. Isegi uued pikemad vedrud läksid Veiko tugevate käte vahel suht iseenesest pesadesse. Ainuke probleem oli tagumiste ülemiste kinniroostetanud amordipoltidega, millest üks vajas natuke tulisemat lähenemist.
Vaade tagumisele paigaldatud amordile ja vedrule. Pildil näha ka pikemaks tehtud pidurivooliku kronstein. Pidurivoolikut meie lahti ei ühendanud, seega ei olnud vaja ka õhutada süsteemi hiljem.
Rooliamordi paigalduseks oli vaja suuremaks puurida raamipoolne olemasolev auk ja paigaldada komplektis kaasas olev tsingitud kinnituskronstein.

Vintsi jaoks tegime alusplaadi. Nägime vaeva, mõõtsime, lõikasime ning keevitasime. Järgmised tulevad juba 3D jooniste järgi otse waterjeti alt.
Oluline oli vints raami suhtes ilusti paikka saada, kui juba siis juba ja ülepeakaela ei saa ju asju teha. Kuna vintsi projekteerisime võimalikult taha, siis oli ka see suht oluline, et mõlemal pool vintsi üleval oleva raami juures oleks samapalju ruumi. Vastasel juhul ei oleks vintsi sinna saanud koos plaadiga paigaldada ega eemaldada niisama lihtsalt. Me tahtsime jätta ka auto originaalmõõdud samaks ja pääseda ümberehitusloa taotlemisest vintsi paigalduse juures ning seepärast oli iga millimeeter arvel. Tulemus oli hea ja tasus ära seda 9 korda mõõda ning 1 kord lõika poliitikat. Vintsi releed said kõrvalistuja poolse porikoopa külge pandud ja see nõudis kõikide juhtmete uut vedu, sest vintsiga kaasas olevad jäid lihtsalt lühikeseks. Sinna samasse läks ka vintsi kaugjuhtimispuldi vastuvõtja.
Peale tõstet, uusi rehve, vintsi paigaldust ja proovisõitu oli siis tulemus järgmine:
Ees – 819mm (74mm tõusis mõõtepunkt maapinnast)
Taga – 835mm (94mm tõusis mõõtepunkt maapinnast)
Kokkuvõtvalt võib tõdeda peale proovisõitu ja ühte safarit järgmist. Sai hea! Auto on väga kuulekas sõitja käes ja see vedru ning amordi kombinatsioon tõesti töötab. Augud kiirel sõidul silutakse välja ning suured lained loetakse üles, ehk väga täpne tagasiside tuleb rooli, mis toimub. Samuti ei toimu kiirel sõidul ebatasasel teel läbilöömisi vedrustuses, mis lubab gaasijalga pikalt ja pidevalt peal hoida. Ning see priske rooliamort suudab väga hästi löökaugud ja kännud ära siluda. Vaatamata sellele et amort on kange ja roolivõim puudub on võimalik ka kiirelt roolikontraga külglibisemisse läinud auto sirgeks tagasi tuua. Rehvid on piisavalt väikesed veel, ega avalda suurt mõju ülekandele ning ei käi mitte kusagilt koopasse mitte ühelgi juhul.